maandag 23 augustus 2010

Een spannend avontuur in de zee

Dat was nog eens een spannende opdracht! Een  'ariël-taart' voor Noa die 5 werd.
Had ik nou echt zo hard geroepen dat ik wel graag iets anders wilde maken dan een roze taart?? Over deze taart heb ik echt flink na moeten denken, maar gelukkig is het goedgekomen.

Een Ariëltaart dus, met zeesterren.. nou, dat kon wel.
De taarten al op tijd gebakken en bekleed. En toen moest hij gedecoreerd worden, en zoals bij alle dingen waarvan ik niet precies weet hoe ik het moet doen natuurlijk uitgesteld tot het laatste moment.

Dus op de maandag vóór de levering elk vrij moment (lees; daphne-vrij-moment) bezig geweest met decoreren. Taart uit de koelkast, wat decoraties erop, taart terug in de koelkast.. Tijdens Daphne haar middagslaap moest ik eraan geloven en "Ariël" proberen te boetseren. PFFFF moeilijk! Het is dan ook niet écht Ariël geworden.. wél een zeemeermin.

Gelukkig was Noa zeer tevreden met haar taart, daar blijft het uiteindelijk om gaan.


Hier de taart, wederom gevuld met Zwitserse Room en aardbeienvlaaivulling.





Binnenkort een LEGO-taart voor Niels.

Groet!
Marjolein

1 opmerking:

  1. Nou, Ariël of niet, ik vind hem heel erg leuk!!! Ben nu ook heel benieuwd naar een legotaart...

    BeantwoordenVerwijderen