vrijdag 26 april 2013

Bruidstaart voor Elke & Nico

Via vaste klant Daphne kwamen Elke & Nico bij me voor hun bruidstaart.
We hebben heel wat emailtjes met foto's en tekeningen heen en weer gestuurd voor we er uit waren. Maar gelukkig wist het bruidspaar prima wat ze wilden hebben en werd alles uiteindelijk duidelijk.


Het werd een stapeltaart van 26, 20 en 14 cm. Gevuld met banketbakkersroom, slagroom en verse aardbeien.

Ik heb de taart afgeleverd op de feestlocatie en kreeg later een leuk bericht van Elke waarin ze me liet weten dat de taart een succes was.

Nu de foto's!




 
Het was een mooi project :-)

Groet!
Marjolein


2 opmerkingen:

  1. Een mooie taart hoor en erg vrolijk met deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie taart zeg! Nu heb ik een opdracht gekregen om een vergelijkbare stapeltaart te maken. Ik vroeg mij af of je hier een normale bakvorm ( ongeveer 7,5 cm)of een extra diepe bakvorm (ongeveer 10 cm) voor hebt gebruikt. Ik hoor het graag!

    BeantwoordenVerwijderen