zondag 11 augustus 2013

Taart voor Steyn

Na een lánge vakantie werd het echt weer eens tijd om een taart te bakken.
Vaste klant José vroeg me een taart te maken voor haar zoon Steyn die alweer 4 werd.


De vraag was een Spiderman-taart, maar dan niet met een 'printje' maar een zelf gemaakte spiderman.
Daar moest ik even over nadenken; ik ben niet zo'n ster in het puzzelen/boetseren in 3D.
Maar goed, Jose had er zoveel vertrouwen in dat ik besloot het maar te proberen.

Gelukkig ging het allemaal goed; Spiderman kwam er best goed uit te zien!

Het werd een 26 cm taart, gevuld met slagroom, zwitserse room en verse aardbeien.





Groet!
Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Ha, weer aan het bakken geslagen! Leuke taart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marjolein !
    Mijn petje af voor je ontzettend mooie taarten. Ze zijn prachtig! Kan ik ook een taart bij je bestellen ?
    Mijn dochter en ik kijken onze ogen uit. Zij wordt 14 september 4 jarig. Ze weet niet wat ze voor haar verjaardag wil hebben maar nu ze jouw taarten ziet....wil ze gelijk wel een uitzoeken ;-)
    Vriendelijke groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Miranda,

    Wat een enthousiaste reactie.
    Mail me maar even op mleinhermans@gmail.com
    Dan kunnen we evt wat afspreken.

    Groet!
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen