vrijdag 20 september 2013

Taart voor Bram

Een tijdje geleden kwam Nancy, een buurvrouw van een stukje verderop, vragen of ik een taart wilde maken voor de geboorte van hun eerste kind.
Wat een leuke vraag! Dus het antwoord was makkelijk: Ja zeker!

Wel een beetje bijzonder, want de baby was nog niet geboren én we wisten ook nog niet wat het zou gaan worden.

In overleg met Nancy en Marcel besloten we een taart te maken naar het ontwerp voor de geboortekaartjes. Déze mocht ik al wel bekijken (de meisje én jongetje variant) en kon ik alvast bedenken hoe het taartje eruit zou komen te zien.
Het mocht wel een stoer, basic taartje worden. Eigenlijk net zoals de kaart: stoer & lief.


Op woensdag 18 september kwam het berichtje dat de baby was geboren. Het was een jongetje genaamd BRAM. Dus het werd een blauw met witte taart, en ik kon aan de slag.

Vrijdag 20 september leverde ik de taart af bij kleine Bram en zijn ouders.
Hieronder het resultaat: een 20 en 15 cm taartje, gevuld met banketbakkersroom, slagroom en aardbeienvlaaivulling.



 
 
De reacties waren érg positief, ook op de Facebook pagina van Nancy werd de taart enthousiast ontvangen. Dus ik helemaal trots ;)
 
Groet!
Marjolein


Geen opmerkingen:

Een reactie posten