dinsdag 5 januari 2010

Spoed-opdracht

Afgelopen zaterdag, net terug van vakantie las ik een berichtje van iemand voor wie ik al eerder een taart had gemaakt: de prinsessentaart voor Lyann. Of ik voor haar andere dochter ook een taart kon maken... voor woensdag!

Ze wordt 10 jaar, heeft de gele band en judot bij een vereniging in Oude Pekela.
Na het controleren van de voorraden heb ik besloten JA te zeggen en een taart voor haar te maken. Direct flink aan het bakken (net bakmix gekocht bij de tafel van 18 in Utrecht) en het schetsen van een taart.
Zondag direct aan het knutselen van het 'puzzelplaatje'.
Voor mijn verjaardag had ik heel veel kadootjes gekregen die me hierbij goed van pas kwamen!
Onder andere het uitsnij-wieltje, de letter uitstekers en de sugar-gun hebben mij geholpen mijn eerste, echte goede puzzelplaatje te maken! Ben er enorm trots op.
Vandaag de taart helemaal afgemaakt; plaatje op de taart en een gele band er omheen.
Zie hier het eindresultaat, toch niet slecht voor een spoed-opdracht?


Voor zaterdag staat er nog een andere taart op het programma: voor de overbuurvrouw en overbuurjongen!

1 opmerking:

  1. Mooi!!!!!! Ziet er strak uit, je zou niet zeggen dat het een spoedje is. :o)

    BeantwoordenVerwijderen