zaterdag 16 januari 2010

Taart voor de visite... die niet kwam.

Morgen zou er visite komen, maar die zijn ziek! Dus helaas kunnen ze niet komen.

Had ik me vandaag toch uitgesloofd op een taartje voor ze! Omdat ze in februari ook een taart voor hun dochtertje gaan bestellen... en omdat ik wat leuke spulletjes van ze krijg...



Nou moeten we hem zelf maar opeten... vervelend.

De bloemen zijn gemaakt met mijn nieuwe Orchid Lace Cutters; ook een verjaardagskadootje.G
Gevuld met aardbeienjam en lemon-curd-creme.. hmmmmmm ik hóu echt van Lemon Curd.
Het taartje is maar 12 cm in doorsnede, maar wel mooi hoog!

Groet!

1 opmerking:

  1. Zoals ik je ook al had verteld: ik vind hem echt SUPER!!
    En er konden ook nog eens 6 stukjes uit. Ik wil alvast zo een bestellen voor mijn verjaardag ;).
    En dan ook met lemon-curd, want dat lijkt mij nu wel héél erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen