dinsdag 16 maart 2010

Cupcakes als traktatie

Vrijdag gaat Daphne trakteren bij de Kaboutertjes (de kinderopvang).
Na lang wikken en wegen besloten om tóch maar versierde cakejes te maken.
Het zijn verticale groepen (dus van 0 tot 4 jaar gemengd) en dat is voor de keuze van de traktaties best wel lastig.

MAAR ik heb besloten me daar niet teveel van aan te trekken.

Hier de cakejes:



Moet direct bekennen dat ik de cakejes kant en klaar heb gekocht in de winkel.
Maar als je mijn eerdere blog hebt gelezen, kan je je dáár misschien wel iets bij voorstellen (druk genoeg tenslotte).

Maandag begonnen met de taart voor Daphne. En hoewel ik me kan voorstellen dat je nieuwsgierig bent moet je toch nog even geduld hebben.
Deze taart zal pas zondag online komen, om de verrassing toch nog een beetje te bewaren voor de mensen die erbij aanwezig zullen zijn.

Vanavond begin ik met het boetseren van Bumba, als hij mooi is geworden zal ik het wel laten zien!!

Groet
marjolein

2 opmerkingen:

  1. Hmpfff... kun je niet voor de mensen die er niet bij zullen zijn een sneak-preview doen op een geheim schaduw-blog? ;-)

    (leuke cakejes, en groot gelijk wbt trakteren, niet te doen voor baby's EN peuters!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben ook voor een sneak-preview!!

    BeantwoordenVerwijderen