dinsdag 8 juni 2010

Taart voor Anouk

Als wij op vakantie zijn, is Anouk jarig.
Omdat ik haar toch graag een taartje wilde geven, heb ik deze nu gemaakt en kan hij tot die tijd in de vriezer.

In overleg met Anouk is het een lieveheersbeestje geworden. Voor het eerst een bol-taartje gemaakt. De bakvorm geleend van een collega bakster hier uit Winschoten en maar gewoon begonnen.

Hij is niet helemaal mooi glad geworden, toch de fondant nog te dun uitgerold.
Maar op zich vind ik hem wel mooi geworden. Nu maar afwachten wat Anouk er van vindt.



En nu? VAKANTIE!!!!

Groet
Marjolein

5 opmerkingen:

  1. Hoe groot is dit taartje? En neem je ook betaalde opdrachten aan? Wat zijn je prijzen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo "Anoniem"

    Dit taartje is 20 cm in doorsnede.
    Als je meer informatie wil kan je me mailen op mleinhermans@gmail.com

    Groet
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem leuk!!! Een PiP-lieveheersbeest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marjolein ik vind hem heel mooi

    liefs Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HE Anouk, wat lief van jou om een reactie te plaatsen!

    Ik ben blij dat je hem mooi vindt. Fijne verjaardag! KUS

    BeantwoordenVerwijderen