maandag 7 juni 2010

Taart voor Rachel

De afgelopen tijd bezig geweest met een "Isis-taart" voor Rachel.
Vandaag werd hij opgehaald, samen met een klein taartje voor Rachel zelf (nou ja, denk niet dat ze die heeft opgegeten, ze werd 1).

Ik was zelf wel redelijk tevreden, hoewel het natuurlijk een regelrechte kopie is van de taart van Isis en dus weinig creativiteit vroeg.

Gevuld met 2 lagen zwitserse room en aardbeienvlaaivulling.



Als het goed is deze week ook nog hét lieveheersbeestje.

Bedankt voor het kijken!
Marjolein

1 opmerking:

  1. Hallo Marjolein.

    Wat een prachtige taarten maak jij!
    Ik ben Karin uit Almere en heb sinds kort ook het taartenvirus helemaal te pakken.
    Tot nu toe heb ik alleen nog maar boltaartjes gemaakt (neem gerust ook een kijkje op mijn blog).

    Leuk om te zien dat jij ook nog niet zo heel lang taarten maakt, maar wel al hele mooie creaties maakt. Dat wil ik ook...

    Groetjes Karin.

    BeantwoordenVerwijderen