woensdag 29 september 2010

Bruidstaart!

En daar zijn ze dan eindelijk, de foto's van de bruidstaart! En tróts dat ik ben.
Ben er een hele tijd mee bezig geweest, in totaal misschien wel 2 werkdagen, maar het resultaat mocht er zijn.

Dinsdag toch maar vrij genomen, de combinatie van een bruidstaart maken (lees: spanning en een beetje stress) en werken ging niet zo goed samen.
Dus lekker de hele dag thuis om met de taart aan de slag te gaan.


Eerst nog even een foto van een cakeje; hier begon ik al met trots zijn, want éindelijk waren mijn cakejes gelukt.

En hier wat foto's van de taart:




Ik wil nog graag wat meer foto's plaatsen, maar Blogspot wil niet echt meewerken. Morgen probeer ik het weer.

Edit: Thuis wil het s avonds niet lukken nog meer foto's te plaatsen. Dus nu even vanaf de werkplek een foto van het totaal.
De taarten zijn alledrie redelijk standaard gevuld met aardbeienvulling en zwitserse room.



Groet!
Marjolein


2 opmerkingen:

  1. Wat een sjieke taart! En de cakejes zijn ook erg mooi. Heb je al gehoord hoe hij smaakte? En hadden alle lagen een andere smaak?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolein,

    Wat maak jij mooie taarten. Voor een bruiloft op 4 juli zoeken wij nog iemand die een soort gelijke taart kan maken. Zouden we hierover contact kunnen hebben?

    Graag hoor ik iets van je, je kan me mailen via: smidjessica@gmail.com

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen