maandag 20 september 2010

Voorbereidingen

Ik ben best druk bezig met de voorbereidingen voor de bruidstaart.
Maar ik kan natuurlijk niet alles zomaar hier neerzetten, de schetsen, de ideeen..
Want dan wordt de verrassing voor het bruidspaar minder groot.

Maar ik zal toch af en toe een tipje van de sluier oplichten.
Zaterdag ontving ik mijn bestelling van de taartenshop; een grote doos met allerlei dingetjes die ik had besteld.
De postbezorger vraagt zich elke keer opnieuw af of er in die doos een taart zit.. tja.. dat lijkt míj toch niet.



Hieronder de inhoud: zwarte fondant, een zilverkleurige onderplaat, zilverkleurige cupcake bakjes, houten deuvels (ondersteuning van de taart), lettertappits (uitstekers) en 6 plastic kokertjes voor de cupcakejes.


Binnenkort ga ik beginnen met het bakken van de biscuits en het kleuren van de fondant. Daarna een start maken met de strik.

Ik zal proberen af en toe iets te showen.

Groet!
Marjolein


1 opmerking:

  1. Jeej! Bedankt voor de update! Wat een spannende spullen allemaal (zwarte fondant!?), ik ben benieuwd! Wanneer moet ie af zijn?

    BeantwoordenVerwijderen