dinsdag 9 augustus 2011

Cakejes voor Tielke!!!

Omdat mijn vriendin altijd heel enthousiast is over mijn taarten & cakejes vond ik dat ze wel iets lekkers had verdiend.

Ze hoort al mijn verhalen, ervaringen en enthousiasme aan en heeft zelfs al deelgenomen aan de 1e online taarten-workshop ;-)

Afgelopen zaterdag was ze in de buurt en kwam ze gezellig thee drinken.
Een goede aanleiding om een paar cakejes te bakken (EN kon ik ook mijn nieuwe baking cups proberen).


En de cakejes en ik zijn weer vrienden: baking-cups van House of Marie en op een hogere temperatuur gebakken. Het ging super!! Mooi bruin en de papiertjes lieten niet meer los.

Maar goed, genoeg geklets, hier het resultaat:


Nu alweer druk bezig met een Bumba taart voor komende donderdag.

Groet!
Marjolein

1 opmerking:

  1. Ja, ze zien er echt goed uit en smaken ook erg lekker!

    Ook hier even: dankjewel!! Echt een lief kadootje en zo lekker spontaan: dat is toch het leukste wat er is :o).

    En de online taartenworkshop vond ik erg leuk en interessant, ben benieuwd naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen