woensdag 24 augustus 2011

Nog meer cakejes

Via Jessica ontving ik de vraag om 25 cakejes te maken voor meneer en mevrouw Kuipers.
Hun zoon gaat binnenkort trouwen en voor een kennismakings-dag tussen de beide families was ook nog iets lekkers nodig voor bij de koffie.


Dat was een leuke opdracht!
Omdat ik op de betreffende zaterdagochtend toch moest werken kon ik de cakejes meenemen naar Groningen en hoefde niemand er apart voor te rijden.


Dus aan het bakken gegaan, 25 cakejes is best wel veel voor mijn kleine oventje, maar het is prima verlopen.
Het enige punt van kritiek waren toch de baking cups. Dit waren de witte van PME en ik was er níet tevreden over. In tegenstelling tot de baking cups van House of Mary lieten ze veel vet door. En nou weten jij en ik heus wel dat cake vet is, maar dan hoeven we dat toch niet terug te zien in de papiertjes?


Dus daar was ik wel wat teleurgesteld over. Maar ja, niets meer aan te doen.
Gelukkig smaakten ze nog wel prima (dat had ik natuurlijk wel even geprobeerd).

Vandaag kreeg ik een mooie foto van de cakejes toen ze op een schaal stonden, in de haast was ik vergeten foto's te maken toen ik nog thuis was.


Het was leuk om de cakejes te maken, toch weer heel wat anders dan taart.

Op naar de volgende taarten, nog een paar te gaan tot aan onze vakantie.

Groet!
Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten