dinsdag 25 oktober 2011

Taart voor Lyann

En toen mocht ik weer een taart maken voor Lyann.
2 jaar geleden kreeg ze van mij een roze prinsessentaart met kroontje en nu mocht het een "Zumba"-taart worden.

Via Anita, de moeder van Lyann, kreeg ik het Zumba-t-shirt te leen en kon ik even spieken welke kleuren de taart moest worden.






Verder heb ik het internationale Zumba logo gebruikt en het Zumba lettertype om Lyann haar naam uit te snijden.

De taart zelf kwam ontzettend mooi uit de oven, amper ingezakt en super strak.
Dus het bekleden ging ook erg makkelijk.

De taart is gevuld met zwitserse room.

Hier het eindresultaat:




(sorry: laatste foto niet scherp, maar dan kan je in ieder geval de zijkant even zien).

Morgen weer verder met een taart voor Julia.

Groet!
Marjolein

1 opmerking: