vrijdag 23 maart 2012

En natuurlijk: taart voor Daphne

En toen werd onze Daphne alweer 4 jaar oud!
Met haar eerste verjaardag heb ik mijn (bijna) 1e taart gemaakt en nu zijn we alweer zoveel jaren en taarten verder. Ongelooflijk.


Al maanden vroeg Daphne bij elke taart die ik maakte wat voor taart het werd, en voor wie.
En als er bloemetjes op kwamen, vertelde ze vol enthousiasme dat als zíj jarig was ze ook een taart met bloemen wilde. Alleen maar bloemen!

Dus de weken voor haar verjaardag heb ik haar meerdere malen gevraagd wat het thema van haar taart moest worden en kreeg ik als antwoord: bloemen.
En dan het liefst in álle kleuren van de regenboog.

Ik kon niet anders: bloemen moesten het worden.

Omdat het lente was, besloot ik een vrolijke lentecombinatie van kleuren te gebruiken: Roze, wit, rood en groen.
Verder heb ik al mijn bloemen-uitstekers gebruikt om bloemetjes te maken.


De taart is redelijk standaard gevuld, omdat ik deze keer weinig tijd had om nog wat nieuws uit te proberen. Dus met lemoncurd, citroenpudding en slagroom.
Hier wat foto's van onze jarige jet en de taart.







Groet!
Marjolein


5 opmerkingen:

  1. Hallo Marjolein,

    wat maak jij geweldige taarten.Ben dan ook gelijk je volger geworden.Maar nu heb ik ook eingelijk een vraag?Maak jij ook taarten in opdracht? Mijn oudste dochter wordt namelijk in mei 18 jaar.En nu woon ik wel heel dicht bij je in de buurt.Dus was even nwsgierig of jij dat ook doet?
    Je kunt gewoon een reactie plaatsen op mijn blog.
    Alvast bedankt... Vr gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG!!!!!! Ik kom via via op je blog en ga tegelijk je lekkere creaties volgen op je blog!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd, Daphne, en heel veel plezier op school! Hopelijk was de taart zo lekker als hij eruit ziet, iig heel vrolijk-bloemig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De taart was net zo lekker als hij er uit ziet hoor Sacha en het was een gezellige verjaardag .

    BeantwoordenVerwijderen