zaterdag 3 maart 2012

Disney prinsessen

Vandaag viert Nora haar 4e verjaardag. Nora is een meisje dat uit dezelfde zwangerschapsgroep komt als Daphne en we kennen haar dus ook al die jaren.
Al een paar keer eerder mocht ik voor haar een taart maken. En dit jaar móest het een prinsessentaart worden. Want Nora is namelijk helemaal gék van de Disneyprinsessen.

Zo gezegd zo gedaan, een stapeltaartje met kroontje en Disneyprinsessen erop.

Het is wederom een stapeltje van 20 en 15 cm doorsnede, gevuld met banketbakkersroom, aardbeienjam en slagroom.


Het was nog even spannend of het zou lukken op tijd het printje van de prinsessen binnen te krijgen, maar met dank aan Henriette is het toch gelukt!

Zie hier het resultaat:




Groet!
Marjolein

1 opmerking:

  1. haiiii wat een super leuke taarten maak jij zeg!
    mijn complimenten trouwens voor al je taarten :D

    ik heb een award voor je kom even naar mijn site om te kijken want dan plaats ik jou site er onder en kan je een award op je site plaatsen.
    deze award mag jij ook weer geven aan 5 andere bloggers die jij vind dat ze een award verdienen
    dit mag maar is niet verplicht

    http://sabsycakedreams.blgspot.com is mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen