vrijdag 6 april 2012

Taart voor Amy

Al 'bijna-vaste-klant' Jayne mailde op het laatste moment nog voor een taartje voor haar zus.
Het stukje van de valentijnstaart dat ooit voor haar bedoeld was, was al verdwenen, en dus had zus Amy nog geen stukje van mijn taarten kunnen proeven.
Of ik voor haar verjaardag een taartje wilde maken. Het hoefde geen groot taartje te worden, als er maar een kroontje op stond, en de tekst Amydepeemie.
EN in roze en groen.


Het was eigenlijk wat druk; twee taartjes voor 1 dag, maar vooruit dan maar.. deze keer.
Gelukkig kon ik dezelfde vulling gebruiken als in de taart voor Wesley. Dus ook hier chocolademousse en slagroom.


Verder was hij redelijk 'eenvoudig' voor wat betreft de decoratie.

Hier het resultaat. Het doet me denken aan de woonkamer van mijn nichtje (die had vroeger een roze/groene kamer. Nu niet meer hoor!).





Komende zondag nog wat cakejes voor Pasen afleveren en voor maandag een Cars-taart voor Vincent. Ik blijf mooi bezig.

Groet!
Marjolein


4 opmerkingen:

  1. haha.. Dat van de bekende kleuren was ook mijn eerste gedachten!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige taarten !
    Ik zou zelf ook graag zoiets proberen maken, maar ik vroeg me af waaruit je die kroontjes maakt ? Kan dat ook met rolfondant of zal het dan in elkaar zakken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel Doe Maar! mooi strak.

    BeantwoordenVerwijderen