zondag 13 mei 2012

Taart nummer 2 voor Kato

Dit weekend mocht ik opnieuw een taart maken voor Kato.
En wederom een hele leuke: een kaboutertaart!

En nee, geen kabouter Plop, maar gewoon een lieve kabouter met paddestoelen in het gras.
Dus daar had ik zin in.
Doordat de kinderen een nachtje bij mijn schoonouders mochten logeren en mijn man op kamp was had ik mijn handen vrij om deze taart te maken.

En dat ging dan ook helemaal geweldig! Heb weer eens ouderwets plezier beleeft aan het maken van deze taart. Was al verliefd nadat ik de onderste laag had gedecoreerd.. dat vrolijke gras met die lieve bloemen *haha*.
Het werd alleen nog maar beter!

Even de details: een stapeltaartje van 20 en 15 cm, gevuld met slagroom, lemoncurd en citroen kwarktaartmousse.


Nu dan eindelijk de foto's!







Groet!
Marjolein

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige taart, zeg! Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Greetje,

    Ik was zelf ook érg blij met het eindresultaat.

    Groet
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen