zondag 26 augustus 2012

Taart voor Esmeé

Via Facebook komen mensen nog wel eens bij me terecht als ze bij iemand anders een mooie taart van me hebben gezien.
Zo ook Danielle, de moeder van Esmeé: of ik op korte termijn nog een taart kon maken?
Tja, dat hangt van een aantal factoren af: voor welke datum, hoe ingewikkeld is de opdracht en hoe leuk vind ik het om deze taart te maken?

Gelukkig voor Esmeé was het geen probleem en kon ik ook voor haar een taart maken.
Haar favoriete kleuren waren paars & blauw en haar hobby was Hockey.
Deze combinatie bleek een aardige uitdaging te zijn!

Want wat maak je nou met deze kleuren in combinatie met Hockey???

Maar het kwam goed. Het werd een taartje van 26 cm doorsnede, met het logo van HCW (Hockey Club Winschoten) erop. Gevuld met zwitserse room en aardbeienvlaaivulling.
En dat alles in paars, lichtblauw en wit.


 
 
 

Groet!
Marjolein



1 opmerking: