zondag 12 augustus 2012

Taart voor Steyn

Wat is het toch leuk om vaste klanten te hebben; het zegt wat over de kwaliteit van je werk tenslotte.

En zo ook deze taart voor Steyn, vorig jaar nog een Bumba taart, dit jaar: Koos Konijn!
Koos is de mascotte van de Roompot parken en Steyn is zijn grootste fan.

Dus als Koos Konijn maar op de taart kwam was het goed, verder kreeg ik de vrije hand.

Ik besloot de 'natuurlijke' omgeving van een konijn na te maken. Dus gras, slakjes en lieveheersbeestjes. En natuurlijk worteltjes!

Het is een taart van 26 cm, gevuld met citroenmousse, slagroom en lemoncurd.






Het resultaat was absoluut naar mijn zin. Ik vond het een hele leuke taart om te maken, en gelukkig ging het ook allemaal redelijk makkelijk.

Groet!
Marjolein

2 opmerkingen:

  1. Echt een leuke taart, vind dat lieveheersbeestje zó leuk! En eigenlijk het slakje, de worteltjes én het gras ook! Hij ziet er netjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh zo mooi hoe heb je het gras gemaakt als ik vragen mag ?

    BeantwoordenVerwijderen