zaterdag 24 november 2012

Taart Bente

Maakte ik vorig jaar nog de geboortecupcakes voor het kraamfeest voor Bente, werd ze nu alweer 1! En enthousiast als haar ouders zijn kwamen ze met het verzoek een Rupsje Nooit Genoeg taart te maken.

Dat deed ik natuurlijk met heel veel plezier!
Het werd een 26 cm taartje, gevuld met banketbakkersroom, slagroom en verse aardbeien.

Hierbij een paar foto's van deze taart, ook met dank aan de moeder van Bente (Daphne) voor het toesturen.






Groet!
Marjolein

5 opmerkingen:

  1. De figuurtjes op de zijkant zijn ook heeel grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Dat ga ik zeker onthouden...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, vrolijke grote taart! (of lijkt ie zo groot met het kleine meisje die erachter zit?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo marjolein,
    hoe kan ik met je in contact komen??
    groet, jetty ( winschoten)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jetty,

    Je mag me mailen op mleinhermans@gmail.com

    Groet!
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen