woensdag 9 maart 2011

Koeientaart

De koe uit het vorige blog-bericht moest natuurlijk nog een taart krijgen om op te stralen.

Hier is hij dan; de koeientaart voor Wesley.


Een opdracht van buurman Ron, voor zijn zoon die 18 is geworden.
Ik kreeg de vrije hand, wat niet altijd makkelijk is natuurlijk! Maar na wat heen en weer mailen kwamen we samen tot dit resultaat; een koeientaart.


Wat mij betreft weer een enorm leuke opdracht; weer even heel iets anders dan roze & kroontjes. En een koe boetseren, dat is toch een leuke uitdaging.
Jammer dat ik al zo snel weer afscheid van Klara de Koe moest nemen, maar gelukkig heb ik ondertussen begrepen dat Klara een prima nieuw baasje heeft gevonden die haar graag nog een tijdje wil bewaren ;-)

Het is een 24 cm. taart, gevuld met Zwitserse Room en aardbeienvlaaivulling.




De foto is van Ron, hij kan dat stukken beter dan ik!













Volgende week ga ik samen met vriendin Marian een taart maken voor haar dochter die binnenkort jarig is.

Groet!
Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten