zaterdag 5 maart 2011

Taart voor Nora

Vandaag is Nora jarig, en na de taart voor haar broertje Aaron mocht eentje voor haar natuurlijk niet ontbreken.

Omdat Nora nogal een grote fan van Hello Kitty is, had haar moeder bedacht dat het een Hello Kitty taart moest worden.

En daar is hij dan: de eerste taart na een lánge periode. Het viel me niets tegen; het bakken, vullen en bekleden ging eigenlijk heel erg soepel.
Het is nu wel een kwestie van iets beter plannen, want met twee kinderen word je nog sneller onderbroken. Maar met wat hulp van mijn man is het helemaal goed gekomen.


Het decoreren was nog wel even wat lastiger; ik ben toch niet zo'n ster in puzzel-plaatjes. Wie weet ooit nog eens een workshop hiervoor volgen.




















Het is een taart van 26 cm, gevuld met Zwitserse Room en aardbeienvlaaivulling.

Nora herkende direct de Hello Kitty en volgens een later ontvangen SMS was ze er héél erg blij mee.

Op naar de volgende maar weer!

Marjolein

1 opmerking:

  1. Goedemorgen! jij was er lekker op tijd bij met een leuk verhaaltje op je blog. En ik ben snel met kijken, want ik kreeg natuurlijk een mailtje.

    De taart ziet er, zoals je ook al had gezegd, strak gemaakt uit. En de Hello Kitty lijkt ook sprekend. Kan me voorstellen dat Nora er superblij mee was en met die vulling vond ze 'm ook vast heerlijk.

    Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen