donderdag 30 juni 2011

Cakejes

Voor 'bijna-vaste-klant' Jessica mocht ik een paar cakejes maken voor haar 12,5 jarig dienstjubileum.

Het werden eenvoudige cakejes met een leuke decoratie.

Helaas ben ik vergeten fatsoenlijke foto's te maken, had nog wel 2 op mijn telefoon staan, maar daarop kan je eigenlijk niet goed zien hoe ze echt waren.

Maar ja, we moeten het er maar mee doen! Op de foto's kan je het niet goed zien, maar alles roze decoratie was versierd met glitters.






En de foto staat ook nog eens op zijn kop, krijg hem nu even niet gedraaid, helaas.

Groet!
Marjolein

2 opmerkingen:

  1. zeg maar gerust vaste klant en bijna mag achterwege blijven
    ik zeg: missie volbracht en weer supergeslaagd!
    dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een reactie plaatsen is nog niet zo eenvoudig geloof ik.........
    maar t mag duidelijk zijn dat anoniem jessica is..........hihi

    BeantwoordenVerwijderen