woensdag 22 juni 2011

Een pakje!

Vandaag kwam er een pakje met de post.

En hoewel ik de spullen zelf had besteld, blijft het op een vreemde manier toch leuk. Het voelt alsof je een kadootje mag uitpakken, helemaal voor jezelf.

Vaak zijn het grote, zware dozen.
Zie deze foto.








En nou ben je natuurlijk ontzettend nieuwsgierig wat er in deze doos zat.. toch?
Taartspullen!! Haha. Er staan nog behoorlijk wat taarten in de agenda de komende periode, en daarom was het nodig de voorraad fondant aan te vullen.
Begon ik vroeger nog met een kilo witte fondant per bestelling,gaat het nu per emmer van 5 kilo. En ik moet zeggen dat die emmers redelijk snel leeggaan.
Per taart van 26 toch al snel 800 gram fondant.


Verder nog wat zwarte fondant, zilveren suikerparels, een mooi doosje en wat kleine taart-kartonnetjes.


















Kan ik weer lekker verder 'taarten'.

Groet!
Marjolein

2 opmerkingen:

  1. En ik maar denken dat je die fondant zelf moest maken... maar VIJF kilo! Dat is een zwaar pakketje!!! Arme postbode... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zwart als in Black?

    Groet Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen