vrijdag 2 september 2011

Taart voor Niels

Afgelopen woensdag werd onze neef Niels alweer 10.
Na de lego-taart van vorig jaar werd het tijd voor wat anders: "NEW YORK" kreeg ik te horen.
En dan eigenlijk gele taxi's en de skyline van de stad.


Maar aangezien het mijn laatste week voor de vakantie was én ik ook nog 2 andere taarten moet maken én nog 40 cakejes moest bakken.. heb ik gevraagd of het met een printje mocht. En dat was geen probleem!

Gelukkig was vriendin Marielle zo lief om via msn direct even mee te denken en mee te speuren. Zij vond een mooie foto van een gele taxi op de brug in New York: dát moest hem worden.
Ze heeft hem geprint en op de bus gedaan en zo kon ik dinsdag een mooie taart voor Niels maken.


Woensdag hoorde ik dat hij helemaal goed was gekeurd, weer een taart voor Niels gelukt. Op naar volgend jaar .....



Vanavond alweer druk bezig geweest met de volgende taart; morgenochtend eentje voor Jente en morgenmiddag nog eentje voor Britt.

En daarna... VAKANTIE!

Groet!
Marjolein

1 opmerking:

  1. De laatste loodjes -eh- taartjes voor de vakantie dus! ;-) Succes en geniet van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen