maandag 26 september 2011

Cakejes voor Wim

Direct na thuiskomst van onze vakantie kon ik aan de slag voor de verjaardag van mijn schoonvader.
Hij was vrijdag jarig en wilde graag eens op cakejes trakteren in plaats van gebak.
Zo gezegd, zo gedaan.

Voor we op vakantie gingen al wat voorbereidingen getroffen en nu was het tijd voor het decoreren van de cakejes. Omdat het voor de verjaardag van een man was, heb ik maar besloten geen cakejes in roze of geel te maken. Het werd wit, groen en blauw wat uiteindelijk resulteerde in een fris geheel.


Wel gekozen voor 3 verschillende ontwerpen, omdat het er zoveel moesten worden ziet het er dan nét even wat mooier uit.




Mijn schoonmoeder presenteerde ze op een leuke etagere, het zag er geweldig uit.
En ook de reacties waren erg enthousiast.


Groet!
Marjolein

3 opmerkingen:

  1. Net terug van vakantie en dan al weer zo druk in de keuken!!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Mag ik vragen vanwaar u de letteruitstekers heeft en de stempelrollers die u op de cupcakes heeft gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De letteruitstekers zijn tappits: Funcky tappits heten ze volgens mij.
    De print heb ik gemaakt met een structuur mat, niet met een roller. Ik weet niet of die uberhaupt nog ergens worden verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen