zaterdag 24 september 2011

Taart voor Britt

In het laatste weekend voor onze vakantie had ik nog 2 opdrachten voor taart staan.
Eentje voor Jente en eentje voor Britt.


Britt zou zondags haar 2e verjaardag vieren en is de dochter van een collega van mij.
Zo leuk dat ze me wederom vroegen een taart voor het feest te maken, ik kón (en wilde) niet weigeren.


Dus op zaterdag nog een groot deel van de dag bezig geweest om de taart voor Britt te maken. Een roze taart met bloemetjes.
Op de zijkant van de taart haar naam en rondom versierd met vrolijke, handgedraaide, balletjes van fondant.


Via de ouders kreeg ik nog een enthousiast sms-je om te bedanken voor de mooie taart.. weer tevreden, op naar de 3e verjaardag ;-)

Op de foto's is het (wederom) lastig om het paars goed weer te geven, het lijkt hier voornamelijk blauw, maar was dus paars.



















En toen was het tijd voor vakantie!!

Groet!
Marjolein

1 opmerking:

  1. Mooi hoor, hoe krijg je die randjes toch altijd zo strak, zo'n mooie strakke taart..
    Bij mij wordt het toch altijd net niet zoals ik wil.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen