zaterdag 19 november 2011

Taart voor Aaron

Vorig jaar werd Aaron 1 en kreeg hij nog een lieve Nijntje taart.
Maar nu hij twee werd, was dat natuurlijk een ander verhaal en moest er een stoere Cars-taart komen.

Omdat ik echter al heel veel werk had aan de taart voor Yasmijn in overleg besloten een print te gebruiken voor deze taart.


Bij het bekleden van de taart kwam ik er achter dat ik rode marsepein had gekocht in plaats van fondant! Dat was even schrikken, want dat werkt echt anders!
Gelukkig is het goedgekomen en heb ik de taart toch kunnen bekleden.


Daarna het printje erop en afgewerkt met 86 zwarte en witte blokjes en natuurlijk Aaron zijn naam.

Resultaat? Kijk zelf maar!




Ik was erg tevreden.

Groet!
Marjolein

3 opmerkingen:

  1. Hoeveel zwart-wit blokjes?? Pffff!! Dat is een ...werk geweest!! Ziet er weer toppie uit, lekker strak weer!!

    groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook een mooie, bestel je dan een printje kant en klaar? of kies je zelf een foto uit en laat je dat ergens printen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miss Baksel,

    Voor het printje zoek ik zelf een plaatje uit dat ik vervolgens mail naar een vriendin van mij. Zij print het en stuurt het naar me op.

    Werkt super! *toch? Marielle? *

    Als je ook het email adres van haar wil, dan laat maar horen.

    Groet
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen