zondag 29 januari 2012

Taart voor Isis

Komende week is ons nichtje Isis jarig. Ik vroeg haar laatst wat ze graag voor haar verjaardag wilde hebben van ons.
En het werd... een taart! Dat doe ik natuurlijk heel graag voor haar.

Maar wat voor taart moest het worden? Uiteindelijk moest 'My Baby Girl' van de Nintendo DS het thema worden. Maar ja.. ik ken het spel niet, en op internet kwam ik ook niet heel erg ver. Gelukkig toch nog een leuk plaatje gevonden en deze naar mijn vriendin gemaild om te laten printen. Gecombineerd met bloemetjes en andere versierselen van fondant werd het best leuk.

Het werd een klein stapeltaartje: eentje van 20cm en eentje van 15cm.
Gevuld met slagroom, citroenpudding en lemon curd.




Isis was in ieder geval blij met de taart en hij was zo op. Ook een goed teken ;-)

Groet!
Marjolein


2 opmerkingen:

  1. Er was nog klein stukje over van gisteren.
    Na wat stevig onderhandelen met Bart...heb ik het bemachtigd en heerlijk opgegeten.
    En hij was nog steeds, heeeeeerlijk!

    Dank.
    Groetjes Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke taart! Met My baby girl (al weet ik dat pas sinds een paar minuten, hihi). Mooie kleuren bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen