donderdag 16 februari 2012

Cakejes voor Emmy

Vandaag was een collega van mij jarig. Ze is altijd enorm enthousiast over mijn taarten en vond het tijd dat ook mijn andere collega's op de hoogte waren van mijn hobby.
En dus vroeg ze me cakejes te maken als traktatie voor op het werk.
Nou waren het drukke tijden voor mij, en dus moest ik er even over nadenken.
Maar zo'n leuke kans kon ik niet aan mij voorbij laten gaan en dus kwamen er 50 cakejes.


Emmy houdt van oranje en bruin, dus dat was al snel duidelijk.
Afgelopen week aan het bakken & decoreren gegaan en zie hier het resultaat:





De cakejes kon ik super handig vervoeren in de cupcake-carrier die ik van collega bakster Amanda mocht lenen.
Op het werk werden de cakejes met véél enthousiasme ontvangen. Ik kreeg enorme leuke reacties en iedereen had zijn cakeje binnen een paar minuten opgesmikkeld.


Kortom een groot succes (gelukkig! vond het stiekem best spannend).

Groet!
Marjolein

2 opmerkingen: