zaterdag 25 februari 2012

Taart voor Jeanette

De ouders van mijn collega Jeanette zijn dit weekend 50 jaar getrouwd.
Bij zo'n feest mag een mooi taartje niet ontbreken en dus vroeg zij me een taart voor ze te maken.

Ik vond het heel erg leuk om voor haar een taart te mogen maken en na wat heen en weer mailen waren we er uit: een klein stapeltaartje met print en roze en rode roosjes.


Voor mij wel spannend, want ik maak niet zo vaak roosjes. Gelukkig bestaat er YouTube en kon ik een beetje de kunst afkijken.
Na een avondje frutselen was ik tevreden en kon ik met een gerust hart aan de taart beginnen.


Het was een stapeltje van een 20cm en 15cm taartje. Gevuld met lemoncurd, citroenmousse en slagroom.

Eerst zaten de glitters nog alleen op de roosjes, maar nadat ik de roosjes op de taart had bevestigd zaten daar ook al glitters. En toen.. heb ik de hele taart maar met glitters 'bestrooid'. Gelukkig bleef het wel heel subtiel *haha*.






Groet!
Marjolein

3 opmerkingen:

  1. Nou dat ziet er erg smakelijk uit. Als dit voor de eerste keer roosjes maken is, dan is dit je eeeerrrruuug goed afgegaan. Super taartje. Fijne zondag. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoor!! Ziet er erg mooi uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen