zaterdag 13 oktober 2012

Feestje Anouk

Mijn nichtje Anouk is al een tijdje geleden jarig geweest.
Ons kado voor haar was een cupcake-workshop-feestje voor haarzelf en een paar vriendjes en vriendinnetjes.


Iets dat ik eigenlijk nog nooit had gedaan, maar wel leuk vind om te doen.

Toen de datum dichterbij kwam werd ik toch een beetje zenuwachtig, want hoe pak je zoiets eigenlijk aan? Het moet natuurlijk niet zo zijn dat ze in een kwartiertje klaar zijn..
Dus ik besloot een aantal cupcakes voor te bereiden waar ze dan 4 van mochten namaken.

 

Op de foto mist nog het kuikentje, die heb ik voorgedaan tijdens de workshop.

De meesten hadden wel eens cakejes gebakken en versierd, maar zóiets? Nee, dat nog niet. Dus best wel even spannend om er aan te beginnen.
Maar wat denk je? Na een korte uitleg gingen ze vol enthousiasme aan de slag en bleek het allemaal reuze mee te vallen.




Allemaal met grote concentratie aan de slag.



 
 
 
Daarna wordt het tijd voor het vullen en afsmeren van de cakejes.
Wanneer dat klaar is, kunnen de fondanten diertjes op de cakejes worden geplakt.
 




En dan... is daar het geweldige eindresultaat!




Het was erg leuk om te doen, ik heb me prima vermaakt en het resultaat was echt heel goed.

Dus wie weet.. volgt er nog eens een nieuw workshop-feestje..

Groet!
Marjolein

1 opmerking:

  1. Ha, leuk zeg! Kun je mooi over een paar maanden kijken of het ook werkt met een clubje 5-jarigen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen