vrijdag 26 oktober 2012

Wat gaat het worden?

Mijn beste vriendin is zwanger.
En dat is geweldig.
Morgen hoort ze als het goed is, welk geslacht de baby heeft.
En ook dat is geweldig.

Om het op een ludieke manier aan haar ouders te vertellen maak ik een taart voor haar.
Een "gender-reveal-cake". Of tewel een "geslachts onthullende taart".
Wanneer je deze taart aansnijdt is hij vanbinnen roze .. of blauw.


Omdat alles nogal snel klaar moet zijn (anders kan ze het niet voor zich houden hihi) heb ik alvast een roze én een blauw biscuit gebakken vandaag.

En dat was best wel grappig. Eens wat anders dan gewone 'cake-kleur'.

Het roze is iets beter gelukt dan het blauwe. Dus ik hoop op een meisje.



Morgen zullen we het weten..

Groet!
Marjolein


2 opmerkingen:

  1. Ze zien er allebei duidelijk uit, dat kan niet missen als ze 'm morgen aansnijden!
    Het is zó spannend!!
    Die roze is inderdaad wel heel mooi fel, dus het mag zeker een meisje zijn wat dat betreft.
    Morgen weten we het, leuk.
    Kijk ook al helemaal uit naar het moment dat m'n ouders de taart gaan aansnijden.
    Ik zorg dat ze een foto maken van de taart met 1 stukje eruit!

    Bedankt voor dit leuke idee lieve beste vriendin!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ik ben alvast benieuwd naar het resultaat van je taart en het geslacht van het baby'tje. :)
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen