dinsdag 13 april 2010

Diego voor Dani (en Tielke die ernaar vroeg)

Vandaag is Dani 2 geworden, ik ken zijn moeder via de zwangerschapsgym, ondertussen alweer ruim 2 jaar geleden dus!

Gelukkig hebben we nog veel contact, en vroeg ze me een taart voor Dani te maken.
Diego moest het worden! Dat was spannend, want ik had nog nooit een Diego taart gemaakt, en puzzelen is ook niet echt mijn sterkste kant.

Toch ben ik erg tevreden met het resultaat, en Renate & Dani ook.


Gevuld met 2 keer Zwitserse Room en 4-vruchtenjam.





Groet,
Marjolein

8 opmerkingen:

  1. Superstrak!!! en goed bedacht die rand zo, ik had namelijk heel iets anders in gedachten n.a.v. het plaatje wat je met gestuurd had.

    Dani en z'n familie hebben er vast van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohja, en dankjewel voor het plaatsen van deze taart op je blog :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken Diego niet zo goed, maar ik vind deze Diego iig heel erg mooi! Mooie kleur ook, zo frisgroen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vind het een super taart,heb je de afbeelding van diego zelf gemaakt,en hoe doe je dat dan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk verhaaltje van onze taart!
    Hij was erg lekker.
    Nogmaals bedankt, liefs, Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi,

    ik wil ook graag een taart maken voor mijn zoon in januari, maar hoe krijg je die diego zo strak, en wat bedoel je met puzellen..

    groetje marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marga,

    Als je gaat kijken bij het forum op www.deleukstetaarten.nl kan je meer informatie vinden over het puzzelen. Dat is het in elkaar zetten van een plaatje met verschillende kleurtjes fondant.

    Succes!
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi marjolein,

    bedankt voor je reactie. ik ga hem over 3 weken maken..
    als hij goed gelukt is stuur ik wel een foto.
    bedankt voor de info..

    gr marga

    BeantwoordenVerwijderen