maandag 19 april 2010

Taart voor Tom

Afgelopen zondag vierde Tom zijn 3e verjaardag.
En sinds ons bezoek aan Disneyland én de Bumba taart voor daphne had hij zijn eigen taart al in gedachten: MICKEY MOUSE moest het worden.
En dan vooral om de Mickey die er dan op kwam te staan: die zou hij dan zélf mogen opeten. Schijnbaar had hij er erg onder geleden dat Daphne haar Bumba niet wilde delen ;-)


De taart werd uiteindelijk een co-productie tussen mij en mijn moeder.
Een slagroomtaart (van mijn moeder) mét Mickey Mouse (van mij).


Het werd een groot succes!


































En tenslotte wil ik je de foto van Dani niet onthouden. Hij kreeg vorige week de Diego taart, hier blaast hij de kaarsjes uit. Is het niet geweldig?!

Groet!
Marjolein

1 opmerking:

  1. Mooi geworden hoor, die Mickey!!
    En ook de slagroomtaart van je moeder ziet er ook uit om je vingers bij af te likken, mmm

    BeantwoordenVerwijderen