vrijdag 9 april 2010

(Nog) niets te showen

Hallo!

Het lijkt alsof er na Daphne's taart niet veel meer gebeurd, maar schijn bedriegt.
Ik ben wel degelijk druk bezig!

Zo maak ik voor komende zondag een Sweet 16 taart voor overbuurmeisje Lisanne.

Gisteravond bezig geweest met een mooie strik.

En voor die dag ook nog 24 cupcakes voor de verkoop op een benefietmiddag voor een weeshuis op Haïti. De cakejes zitten al in de vriezer, maar ik heb moeite te beslissen welke decoratie erop moet komen.


En tenslotte ben ik ook al bezig geweest met een Diego taart voor Dani, het zoontje van een vriendin. Hij wordt dinsdag 13 april ook alweer 2 jaar en is een groot fan van Diego.

Dus ik heb wel van alles te doen, toch maar weinig te showen.

Gelukkig voor jullie trouwe kijkers komen er zondag wel wat foto's op dit blog.
Tot dan!
Marjolein

1 opmerking:

  1. Waar is Diego? Want die is ook zo mooi geworden. En ik heb 'm wel gezien, maar toen was ie nog net niet helemaal af. Ik ben erg benieuwd hoe de rand om Diego is geworden, of dat je toch iets anders had bedacht...

    BeantwoordenVerwijderen