maandag 26 april 2010

Taart voor mams

Een taartje voor mijn moeder die morgenochtend koffie-visite krijgt.



Het is een klein taartje van ongeveer 12 cm doorsnede. Gevuld met één laag zwitserse room en één laag lemoncurd met citroenkwarktaartmousse.


Voor de eerste keer wat roosjes gemaakt, met twee verschillende technieken (moest wel, omdat het groen níet wilde wat het geel wel deed). Ik was zelf wel redelijk tevreden met deze eerste poging.


De biscuit en botercreme natuurlijk gemixed met mijn nieuwe mixer. Nog nooit zulke mooie botercreme gehad.

Groet!
Marjolein

1 opmerking:

  1. Hoi,

    Hmm wat zien die taarten er heerlijk en kunstig uit zeg!!
    Was ik voor een vriendin info aan het zoeken...maar ik vrees .....nog een hele site om door te spitten.....maar ik verwacht dat ik hier zo geinspreert ga raken..
    Erg mooie taarten hoor..die met kroontjes en krullen erg mooi, tja ze zijn allemaal erg mooi, mijn complimenten!
    Groetjes Anita Loermans

    BeantwoordenVerwijderen