maandag 30 november 2009

Dagje shoppen met de Nichtjes en Cakejes 'voor' Ymke

Afgelopen zondag, 29 november, ben ik met mijn nichtjes gaan winkelen in Arnhem.
Omdat zij altijd iets kopen voor mijn verjaardag, maar ik eigenlijk nooit bij hun verjaardag ben, had ik cakejes voor ze gemaakt.
Hier het resultaat: 3 voor de nichtjes en 1 voor tante Toos waar we 's avonds heerlijk en gezellig mochten eten.




Voor Niels en Marielle heb ik ook nog cakejes gemaakt, Suzanne heeft ze voor me meegenomen naar Tilburg en ze daar afgegeven. Ik was zelf heel erg tevreden over het eindresultaat!

Heb de nieuwe stempelroller van de Xenos gebruikt én de baby-stempels die ik na heeeeeel veel zoeken heb gevonden bij de Action. Het is niet goed te zien, maar de witte fondant is ook nog bewerkt met de structuurmat.

Tot zover de cakejes!


1 opmerking:

  1. Die zien er strak en chique uit!
    Je hebt je zelf weer overtroffen Marjolein :).

    BeantwoordenVerwijderen