woensdag 4 november 2009

Nieuw project

Via mijn teamleider heb ik het verzoek gekregen 2 taarten te maken voor mijn collega's.

Dit is natuurlijk heel erg leuk, maar ook héél erg spannend.
Want wat zullen ze er van vinden? Vinden ze de taart wel mooi en lekker? Het zijn namelijk best veel collega's met allemaal een eigen mening.

Maar goed, toch maar gezegd dat ik het ga doen.
En nu bezig met de voorbereidingen.

Het worden 2 taarten: zelfde ontwerp maar andere kleuren.





Hier zie je alvast het begin van de strikken die op de taarten komen. Een witte strik en een groene strik.

Dit weekend ga ik verder met het vullen en bekleden van de taart.

6 opmerkingen:

  1. Je zou niet zeggen dat dit een strik wordt, maar ik heb het al eerder gezien en Marjolein gaat er écht een mooie strik van maken!

    Ik weet zeker dat het 2 hele mooie taarten worden die heerlijk smaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WHAAA, 100% score op je SUPER-taarten, hihi.

    Leuk man, wist hier niets van.
    Was van plan om nog even voor school aan het werk te gaan, maar kwam via site van Daphne hierop terecht, schiet zo niet op met het werk!

    Heel erg leuk, ben benieuwd naar de andere foto's, ik neem aan dat al je taarten op de site komen?

    Groetjes Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beetje een late reactie, hopelijk is hij nog zichtbaar voor je ;) Zijn die onderdelen (druppelvormen voor de strik) allemaal even groot? En heb je het met marsepein gedaan of met fondant (w.s. verstevigd?). Alvast bedankt voor je reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De lussen zijn allemaal evengroot.
      Gemaakt van fondant en tylose.

      Als je googled op lussenstrik kom je een prima uitleg tegen van tartacadabra.

      Succes!
      Marjolein

      Verwijderen
    2. Dat was ik, met e-mailadres kristel.willemsen apenstaartje gmail.com Dank je wel!

      Verwijderen
  4. Dat is een snel antwoord! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen