woensdag 4 november 2009

Een blog

Ja!


Het is zover, een apart blog voor mijn taarten.
Waarop ik al mijn gedachten-spinsels en foto's van taarten kwijt kan.


Dit alles naar aanleiding van een heerlijke lunch met mijn vriendin. Zij gaf me het laatste zetje én het idee om een blog te beginnen.


Taarten, pas sinds een half jaar een grote hobby. Begonnen met een geprutst wit taartje in hartvorm (waarom zo'n vorm om mee te beginnen? dat vertel ik nog wel).



Ondertussen zijn de taarten al vele malen mooier én strakker.
Ik hoop dat je geniet van mijn taarten en je ooit in de gelegenheid mag zijn er een stukje van te proeven!

5 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar: waarom je voor je eerste taart als hartvorm hebt gekozen... ik hou je blog in de gaten, en dan kom ik er vast achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier met je blog! Je taarten verdienen toch zeker hun eigen plekje op het wereldwijd web :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo.. Zou ik misschien u mails adres of tel mogen.? Zou u graag even iets willen vragen.. Groetjes jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Jeanet,

      Mailen mag op mleinhermans@gmail.com

      groet!
      Marjolein

      Verwijderen
    2. Heeft u mijn mails ook ontvangen?
      Groetjes jeanet

      Verwijderen